Brand in Maaseiker flat door pan op fornuis

In een flatgebouw aan de Rode Kruisstraat in Maaseik is dinsdagochtend 27 november brand uitgebroken.

De brand werd omstreeks 04.30 uur opgemerkt. In de keuken van een van de appartementen was de brand ontstaan, doordat een pan op een fornuis was blijven staan. Dat fornuis stond nog aan.

Er was veel rookontwikkeling in en rondom de flat. Brandweer Maaseik had de brand snel onder controle.

Na verluchting konden de bewoners weer terug het flatgebouw in. Er zijn geen gewonden.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

OOK INTERESSANT

(HETZELFDE ... MAAR TOCH ANDERS)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *